Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 08:35:19 +0200

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/04131 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Erala küla, 39 Tartu-Jõgeva-Aravete 
tee// Olu// Lähte alevik, Kase tn 1// Sootaga küla, tee// Sootaga mõisatee 
L3// Suure-Makari (Olu kinnistu liitumine 0,4kV elektrivõrguga, Erala küla, 
Tartu vald, Tartu maakond) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26923872>  (menetlus nr: 
418653), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.04.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister